La Papi

Am ajuns "La Papi" pentru ca era in zona noastra, adica Cismigiu, ne era foarte foame si n-aveam chef sa pierdem timp in trafic pana in alte locatii cunoscute.
Eu am fost initial reticenta la ideea de-a manca intr-un restaurant nou, am eu locatiile mele, nu risc sa fiu dezamagita...Foamea a invins!
La Papi, dupa cum ii spune si numele e restaurantul lui Papadopol. Ne-am prins repede dupa afisele cu filmele acestuia...
"O fi de fitze?!"
Inauntru ambient placut, intim, relaxant, o incapere in stanga, cu cateva mese, centru - barul ; dreapta alta mica incapere, cred ca un fel de cafenea...
Prima impresie? Chelnerii, extrem de politicosi si civilizati! Am strambat eu din nas deasupra meniului desi toate pareau apetisante deoarece nu ma putea decide...
Exact inainte sa ni se ia comanda am plecat la baie...Chelnerita a asteptat cuminte in dreptul mesei pana m-am intors pentru a lua comanda noastra, pentru a ne da ocazia sa decidem impreuna!
Am comandat o crema de brocolli si un platou taranesc pentru amandoi.
DELICIOS!
Crema era o desfatare pentru papilele mele gustative, portie generoasa si crutoane din paine neagra cu condimente...
Platoul gigant incarcat cu bunatati, frigarui de pui, cartofi, pastrama de berbecut si oaie, carnaciori, si muuulte altele...nu s-a lasat doborat de doi insi infometati...
Cu burtile pline am savurat un pahar de vin rosu, iar chelnerita amabila ne-a spus ca putem (si-ar fi pacat sa nu) lua la pachet restul de platou.
Asa am si facut.
Ce-ar mai fi de adaugat? Curatenie, liniste, muzica placuta, seara neaglomerata..servire de calitate, bucate gustoase.
Mi-au placut.
Ochiul meu critic a observat, e drept, ca au toaletele cam mici, si poate pentru ca era seara nu mai aveau hartie igienica, dar n-o sa fac scandal pentru asta. Aveau sapun si servetele :)
Recomand cu caldura o vizita "La Papi" cand aveti timp, chef sau cand va e foame.

Nota pentru mancare, servire, ambient: 8

Nota pentru locatie, curatenie, amenajari interioare: 8




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu