Bistro VillaCrosse - mancare ungureasca

Uite un loc de care n-am reusit sa ma plictisesc in ultimii cinci ani.
Presupun ca sangele meu de ardeleanca isi face simtita prezenta de cate ori citesc meniul cu specific unguresc al celor de la Bistro.
In pasajul VillaCrosse, zona BNR, vis a vis de Valea Regilor, acest loc mititel, cochet si cald, m-a primit de mai bine de cinci ani la fel de placut de fiecare data.
Proprietarii sunt maghiari, au investit in local, l-au amenajat extrem de dragut si cu gust si incearca sa se mentina in acest mod unic care te face sa devii client fidel inca dupa prima vizita.
Initial s-au facut remarcati prin mancarurile traditionale unguresti pe care reusesc sa le pregateasca cat mai autentic.
N-am prea multe informatii despre bucatari insa in proportie de 80% se respecta retetele. E drept, uneori, din lipsa de ingrediente, se adauga acel plus de originalitate.
Ghinionul meu e ca am destule cunostinte in materie de bucatarie ungureasca.
Dar sa nu le cautam nod in papura.
Mancarea este buna, bautura la fel, chelnerii sunt extraordinar de amabili si serviabili.
De la comanda pana la servire nu se asteapta mult nici chiar in serile aglomerate.
Meniul e satisfacator. Ciorbite cu smantana, papricas de pui cu galuste, desert ideal si preferatul meu: Platoul taranesc. Aviz fanilor de slaninuta usor prajita pe gratar...
Vara ador vinisorul de ribizli! Struguri mici si rosii din familia coacazei. Se serveste cu gheata si isi face efectul imediat starnind bunadispozitie.
Iarna merge bine vinul fiert. Aromat, cu mere si portocale!
Imi place de asemenea decorul. Foarte sic, imbinat cu tente rustice, reuseste sa dea, in ciuda geamurilor mari, un iz intim si ferit de tevatura generala din Bucuresti.
Apropo, e singurul loc unde abia astept sa ma duc la toaleta. Aceasta fiind intr-o cabina telefonica retro.
Partea care-mi creeaza un usor discomfort...Trebuia sa ajungem si aici.
Nu au un meniu foarte bogat. E drept, specialitatile sunt dementiale,delicioase si satioase! Daaar, vroiam feluri noi de mancare. Ori, de prea multa vreme, meniul e acelasi.
Nu poti fideliza un client daca nu-i oferi ceva nou, macar odata pe an!
Preturile...decente...Depinde! Cam in ton cu restaurantele. Nici prea, prea, nici foarte foarte.
Curatenia? Decenta!Nu am nimic de reprosat.
E de lucrat putin la aerisire, si poate, poate cumva (nu stiu cum) la spatiu. Locul a devenit cunoscut si greu gasesti o masa libera. Ori eu nu sunt fan rezervari.
Bistro-ul Villacrosse e un loc de zacut la o cana de vin fiert, un platou incarcat, cu doi, trei prieteni, la un pahar de vorba si cateva delicatese pentru intretinere.
Uneori...devine romantic. Daca sunteti primii...sau ultimii clienti!

Nota pentru mancare, servire, atmosfera : 8

Nota pentru curatenie, decor, detalii : 8

Aveti grija la colesterol :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu