La mama, sau la mama lor ?

Cred ca asa mi-a si venit ideea cu partea de critica culinara. Dupa ce-am vizitat in repetate randuri restaurantele din lantul "la mama".
Admit...din experienta proprie, mancarea este buna. E drept, am auzit povesti si povesti, insa eu n-am fost niciodata silita sa refuz vreun fel de mancare pe motiv c-ar arata execrabil, sau c-ar avea un gust nasol...
Daca mie nu mi s-a intamplat, nu pot arata cu degetul.
Atat le-ar fi trebuit!
Restaurantele din lantul "La mama", mai degraba proprietarii acestora ar trebui sa-si delimiteze un stil de piata. O mai buna comunicare! Si sa-si verifice angajatii la sange!
Se vor cu prestanta? Ei bine, n-o au.
Exemplu: intr-o seara am ajuns in "la mama" din Calarasi. La intrare, intr-un pseudo hol mic,patrat si racoros, cu vedere la WC (cine stie, cunoaste) chelnerul de serviciu ne-a spus ca n-au locuri, dar ca putem astepta sa "se elibereze o masa".
"Ok, asteptam, unde?!"
"Aici!"
M-am crispat...Eu stiu ca restaurantele care au pretentia ca un posibil client sa astepte pana se elibereaza o masa ar trebui sa fie dotate cu un lounge! Se pare ca nu.
Alt exemplu? Tinuta obligatorie in "la mama" din piata Alba Iulia.
Ok, n-am sacou, sau ce altceva mai impuneti voi...In masura in care emiteti pretentii, trebuie sa aveti o garderoba care sa ofere sacouri pentru cei ce n-au, pe perioada sederii in restaurant. Va plac americanismele? Pai luati cap-coada atunci.
Si ultimul exemplu ; "la mama" din Feeria n-are toaleta! Restaurant fara baie! Daca vrei sa te speli pe maini inainte de masa, n-ai decat sa strabati tot palierul comercial pana la toaleta oferita de Carrefour. Saaau, poate unii mai infometati nu se spala pe maini....
Mi s-a intamplat si sa fiu ridicata de la masa, dupa ce m-am asezat, pe motiv ca masa este rezervata, desi nu exista acel semn de rezervat.
Nu ma dau in vant dupa amenajarile interioare ale acestui restaurant...dar nici nu-mi sta in putere sa le critic.
La curatenie stau foarte bine, baile sunt impecabile.
Mancarea este buna...si preturile sunt acceptabile.
Atitudinea lor (a angajatilor) insa...lasa mult de dorit.
Prea multe pretentii.

Nota pentru mancare, curatenie, atmosfera: 8

Nota pentru "la mama" per total: 6

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu