Cuvant inainte

Mi-a venit o idee. Si cum ideea se cam plictisea singura intr-o teasta de blonda, i-am construit blog.
Fratele mai mic al gandurilor si norilor se vrea participant al domeniului culinar.
De ce critica de carciuma?
Pentru ca m-am saturat sa caut locuri dragute, cochete, unde sa-mi rup cateva momente bune, pe banii mei evident. Deh, de cautat, caut, n-am ce zice, de gasit insa...nu prea.
Dragi cititori, va rog sa-mi recomandati locuri de vizitat, cafenele, restaurante, bistro-uri, si asa mai departe.
In timp sper sa le vizitez pe toate, si sa le astern povestile aici...
De-o fi bune sau rele, depinde numai de locul respectiv.

Eu...promit sa redau cat mai detaliat, o critica pe gusutul tuturor.

Cine-a zis de critici negative? Vedem, mancam, vorbim!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu